0

3ds Max 2015 – podstawowe informacje o programie

Posted by admin on 25 sierpnia 2015 in Bez kategorii |

Tworzenie i modelowanie trójwymiarowej grafiki nie jest wcale łatwe. Przede wszystkim należy posiadać odpowiedni program, a następnie nauczyć się jego właściwej obsługi. Od lat toczy się dyskusja, który program i dlaczego jest najlepszy. Celem tego artykułu nie jest jednak wskazanie bezapelacyjnego zwycięzcy, a przybliżenie wszystkim zainteresowanym ciekawego i popularnego programu do wykonywania grafiki trójwymiarowej. Każdy grafik zapewne świetnie zna ten program – chodzi o 3ds Max 2015.

 

 

3 DS MAX 2015 – CO UMOŻLIWIA PROGRAM?

Co możemy osiągnąć posługując się wspomnianym programem? Oczywiście, nauka jego obsługi może zająć nieco czasu, jednakże warto nieco nad tym przysiąść. Tym bardziej, że program posiada przyjazny interfejs, ułatwiający pracę osobom początkującym. Dzięki temu mogą oni stopniowo zapoznawać się z kolejnymi narzędziami i tworzyć doskonałe projekty.
Program przystosowany jest do tworzenia wizualizacji projektów architektonicznych, jak również do wykonywania trójwymiarowej grafiki postaci dwunożnych. Pomaga w tym specjalnie stworzony system „Character Studio”. Warto wiedzieć, że przy jego pomocy możemy również tworzyć zaawansowane technicznie gry komputerowe oraz animacje. Z pewnością wielkie wrażenie wywrze na wszystkich fakt, że znana „Katedra” Tomasza Bagińskiego, stworzona została właśnie w tym programie. Jeszcze większe wrażenie może wywołać wieść, że część oscarowego filmu „Władca Pierścieni” również była dopracowywana w tym programie.

3 DS MAX – HISTORIA I KOLEJNE WERSJE

Program został stworzony przez firmę Kinetix, a następnie zakupiony przez firmę Discreet, od której przejęła go z kolei firma Autodesk Inc. To zamknięte oprogramowanie, któremu zalet dodaje wielka lista dodatkowych wtyczek, rozszerzających działanie programu i umożliwiających jeszcze lepsze jego dostosowanie do potrzeb każdego użytkownika.
Obecnie obowiązuje wersja 3 ds Max 2015, choć nieśmiało wspomina się już o wersji 2016. Posiada ona wszystkie cechy obecnej wersji, a dodatkowo została wzbogacona między innymi o funkcję „Camera Sequencer”, czy ulepszone „ShaderFX”.
—–

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright © 2015-2024 Blog o branży CAD All rights reserved.
This site is using the Multi Child-Theme, v2.2, on top of
the Parent-Theme Desk Mess Mirrored, v2.5, from BuyNowShop.com